2008. december 9., kedd

Érints meg, Istenem


Érints meg, Istenem

Érints meg, Istenem Szent Szellemeddel,
Kereslek Tégedet, kezedbe rejts el!
Többé nem kérdezek, arcodat látom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Világosságom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Boldogságom!

Érints meg, Istenem Szent Szellemeddel,
Igédet éhezem, kezedbe rejts el!
Többé nem kérdezek, arcodat látom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Világosságom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Boldogságom!

Érints meg, Istenem Szent Szellemeddel,
Vizedre szomjazom, kezedbe rejts el!
Többé nem kérdezek, arcodat látom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Világosságom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Boldogságom!

Érints meg, Istenem Szent Szellemeddel,
Szeretlek, én Uram, kezedbe rejts el!
Többé nem kérdezek, arcodat látom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Világosságom,
Mert Te vagy, Jézus, az én Boldogságom!

Nincsenek megjegyzések: