2008. december 9., kedd

Mögöttem a menny áll


Mögöttem a menny áll...

Mögöttem a menny áll,
de mögötted lehet, hogy démonok,
sőt az is lehet, hogy
kőkemény gonosz angyalok;
mögöttem a menny áll,
ahonnan Jézus integet:
Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok!

Ezért, ó, idegen,
kérlek, ne szemezz velem,
mert, tudod,
fűvel, fával, szalmavirággal
a metrón nem ismerkedem!
Foglalt vagyok!

Mögöttem a menny áll,
de mögötted lehet, hogy démonok,
sőt az is lehet, hogy
kőkemény gonosz angyalok;
a Szent Lélek és én, tudod,
nagyon szeretjük egymást,
mint egy turbékoló szerelmes gerlepár!

Ezért, ó, idegen,
kérlek, ne szemezz velem,
mert, tudod,
fűvel, fával, szalmavirággal
a metrón nem ismerkedem!
Foglalt vagyok!

Mögöttem a menny áll,
de mögötted lehet, hogy démonok,
sőt, az is lehet, hogy
kökemény gonosz angyalok;
a Szent Lélek és én, tudod,
nagyon szeretjük egymást,
mint egy turbékoló szerelmes gerlepár!
mint egy turbékoló honeymoon gerlepár!

Tudod, mit jelent az, hogy honeymoon?
Azt jelenti, hogy:
Mézeshetek!

Nincsenek megjegyzések: