2008. december 9., kedd

Az Isten az én reményem


Az Isten az én reményem


Az Isten az én reményem,
Ő a Kőszál és Ő a minden,
mert Ő szabadít meg
az ellenségnek tőréből,
tollaival fedez be téged.

Az Isten az én reményem,
Ő a Kőszál és Ő a minden,
mert Ő szabadít meg
az ellenségnek tőréből,
szárnyai alatt van oltalmad.

Nem félhetsz az éjszakai ijesztéstől,
s a repülő nyíltól nappal,
a dögvésztől, mely a homályban jár,
és a haláltól, mely délben pusztít;

Elesnek mellőled ezeren,
és jobb kezed felől tízezren,
hozzád nem is közelít,
hozzád nem is közelít.

Az Isten az én reményem,
Ő a Kőszál és Ő a minden,
mert Ő szabadít meg
az ellenségnek tőréből,
tollaival fedez be téged.

Az Isten az én reményem,
Ő a Kőszál és Ő a minden,
mert Ő szabadít meg
az ellenségnek tőréből,
szárnyai alatt van oltalmad.

(ld.: 91. zsoltár)


Zenehallgatás:
Egy kedves énekesnő barátunk előadásában Miklós zongorakíséretével:



Nincsenek megjegyzések: