2008. december 9., kedd

József dala


József dala

Én Istenem, segedelmem,
fékezd meg a nyelvem,
hogy ne beszéljek folyton a cifra ruhákról!
Hallgasd meg azt, aki álmokat lát,
és mentsd meg életét,
ha testvérei kútba lökik százszor!

A Te jó kisfiad szeretnék lenni,
akivel teljesen elégedett vagy!
A Te jó kisfiad szeretnék lenni,
akivel teljesen elégedett vagy!

Én Istenem, segedelmem,
húzz ki a veremből,
hogy ne legyek sírba szállókhoz hasonló;
mert nem a vad szaggatott meg,
hanem bátyáim nyelve,
amely csattog felém, mint az éles olló!

A Te jó kisfiad szeretnék lenni,
akivel teljesen elégedett vagy!
A Te jó kisfiad szeretnék lenni,
akivel teljesen elégedett vagy!

Én Istenem, segedelmem,
Néked énekelek,
küldd el hozzám a kereskedőket;
mert fölöttem csak kenyereznek,
de én Kenyérosztó leszek,
és Egyiptomban Veled újat kezdek!

A Te jó kisfiad szeretnék lenni,
akivel teljesen elégedett vagy!
A Te jó kisfiad szeretnék lenni,
akivel teljesen elégedett vagy!

Az én Istenem elvégzi a jót,
amit felőlem eleve elkészített;
és ha jönnek ordasok, hogy letépjék a ruhát,
az én Atyám engem újra felöltöztet!

Az én Istenem elvégzi a jót,
amit felőlem eleve elkészített;
és ha jönnek ordasok, hogy letépjék a ruhát,
az én Atyám engem újra felöltöztet!

Nincsenek megjegyzések: