2008. december 9., kedd

Jézus Krisztus, Mesterünk



Jézus Krisztus, Mesterünk


Jézus Krisztus, Mesterünk,
Benned eggyé leszünk,
úgy vágyunk Rád!
Szállj le hozzánk szent erőddel,
gyógyító kezed nyújtsd ki ránk!

Szeretettel néz le rám,
szeretettel néz le rám,
szeretettel néz le rám
az én Atyám!

Az égbolt fényben áll,
kitárva vár reám,
Szikláról néz le rám
az én Atyám!

Jézus Krisztus, Mesterünk,
Benned eggyé leszünk,
úgy várunk Rád!
Szállj le hozzánk szent erőddel,
gyógyító kezed nyújtsd ki ránk!

Szeretettel néz le rám,
szeretettel néz le rám,
szeretettel néz le rám
az én Atyám!

Nem lát bennem semmi bűnt,
nem lát bennem semmi bűnt,
nem lát bennem semmi bűnt
az én Atyám!

Amíg Nap süt le rám,
kegyelme megtalál,
szeretettel néz le rám
az én Atyám!

Szeretettel néz le rám,
szeretettel néz le rám,
szeretettel néz le rám,
szeretettel néz le rám
az én Atyám!

Jézus Krisztus, Mesterünk,
Benned eggyé leszünk,
úgy várunk Rád!
Szállj le hozzánk szent erőddel,
gyógyító kezed nyújtsd ki ránk!

Gyógyító kezed nyújtsd ki ránk!
Gyógyító kezed nyújtsd ki ránk!


Zenehallgatás:
Miklós előadásában otthoni felvételen:

Nincsenek megjegyzések: